در حال بارگذاری ...
به مناسبت عید فطر و هفته معلم تخفیف ویژه بگیرید

عیدی نمایش «قیچی ای که دنبال کار می گشت» برای کودکان

نمایش «قیچی ای که دنبال کار می گشت» به مناسبت عید فطر و هفته معلم از یکشنبه ۱۱ اردیبهشت تا جمعه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۷ با تخفیف پنجاه درصدی در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود.

به گزارش ایران تئاتر ، بازی_نمایش «قیچی ای که دنبال کار می گشت» به کارگردانی سعید زین العابدین و نویسندگی محمدحسین ناصربخت که از برنامه عیدانه تئاتر کودک و نوجوان شهرزاد اجراهای خود را آغاز کرده است با بازیگری و بازی‌دهندگی عروسک مریم آشوری و هدیه حاج طاهری و آهنگسازی عبد آتشانی، طراحی و ساخت دکور و عروسک مژده ذکریا پور و طراحی نور مجتبی گیویان روی صحنه می رود و مناسب گروه سنی خردسال و کودک است .

سایر عوامل این نمایش که برای گروه سنی خردسال و کودک تولید شده است عبارت‌اند از : روابط عمومی ریحانه مطهری ، روژین ستاری و تبلیغات مجازی و رسانه: روشنک کریمی.

بازی_نمایش «قیچی ای که دنبال کار می گشت» از روز دوشنبه 5 اردیبهشت ساعت 17 در پردیس تئاتر شهرزاد اجراهای خود را از سر می گیرد.

علاقمندان می توانند برای تخفیف های ویژه ی حمایت از خانواده های فرهنگ دوست از طریق تلفن رزرو : ۰۹۲۲۳۹۳۲۸۹۲ و ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵ تماس بگیرند و یا با مراجعه به سایت تیوال https://www.tiwall.com/p/gheychi4 اقدام به تهیه ی بلیت کنند.




مطالب مرتبط

«دَجّآل» در شهرزاد به صحنه آمد

«دَجّآل» در شهرزاد به صحنه آمد

پردیس تئاتر شهرزاد، از دیشب میزبان اجرای نمایش «دجال» به تهیه‌کنندگی الیسا عبدویس و حسین کلبادی، نویسندگی حسن سعادت و کارگردانی حسین فردوسی شده است.

|

«بیژن و منیژه» میلیاردی شد

«بیژن و منیژه» میلیاردی شد

نمایش «بیژن و منیژه» به نویسندگی و کارگردانی شکرخدا گودرزی در دوهفته نخست اجرای خود، یک میلیاردی شد.

|

نظرات کاربران